שאלות ותשובות
התכשיטים שלנו
כן בוודאי. כל התכשיטי כסף שלנו מיוצרים מכסף סטרלינג 925.
לא. אנחנו לא משתמשים בניקל בתכשיטים שלנו.
בחלק מהתכשיטים ניתן לשנות מידה ובחלק לא ניתן לשנות מידה.
על מנת להמנע מטעות במידה אנחנו ממליצים להכנס למדריך מידות שלנו, אנחנו פה כמובן לכל שאלה ועזרה.
*טבעות סטיינלס סטיל - לא ניתן לשנות מידה.
*טבעות כסף/ ציפוי זהב - ניתן לשנות מידה.
*שרשראות - ניתן לשנות אורך שרשרת.
*צמידים - ברוב הצמידים ניתן לשנות את אורך השרשרת.
**שינוי מידה כרוך בתוספת תשלום, ניתן לפנות אליינו במייל: info@litaldahari.co.il
שינוי צבע בתכשיטי כסף 925 נובע מחמצון אשר נגרם מזיעה, חמצן וכו'.
תכשיטי כסף נוטים להתחמצן ולהשחיר עם הזמן וזה תקין לחלוטין.
אנחנו מצפים את רוב תכשיטי הכסף סטרלינג ברודיום אשר מאט ולפעמים מונע את ההשחרה שלהם אך במקרה והם השחירו ניתן לנקות אותם בקלות בבית. לחצו פה להדרכת ניקוי ושמירה על תכשיטים.

 
אני מעצבת את התכשיטים במדבר היפה של ישראל. המבחר בחנות האינטרנטית שלי מיוצר על ידי צורפים בישראל לפי הדרישות והעיצוב שלי תוך הקפדה על האיכות הגבוהה ביותר.
בוודאי, הכנו מדריך מידות לשרשראות, צמידים וטבעות.
לחצו פה כדי להיעזר במדריך מידות שלנו.
כמובן שניתן לפנו אליינו במייל info@litaldahari.co.il או בוואטסאפ לכל עזרה ושאלה.
כמובן, אנחנו מעניקים אחריות למשך שנה על תכשיטי כסף 925 וציפוי זהב.
הייצור האיכותי שלנו מעניק לנו בטחון מלא בתכשיטים שלנו, לכן, אנו שמחים להעניק לך אחריות בהתאם
לתקנון.
הזמנות
האתר שלנו מאוד קל ונגיש להזמנות.

שלב 1- ברגע שמצאת את התכשיט אותו אהבת - עלייך למלא את הפרטים עבור אותו תכשיט (במידה ויש) ולאחר מכן ללחוץ על "הוסף לעגלה".

שלב 2 -  לוחצים על עגלת הקניות ועוקבים אחר ההוראת בדף הצ'ק אאוט כדי להשלים את ההזמנה .

שלב 3 - בדף הצ'ק אאוט עלייך להזין כתובת מדוייקת, מס' טלפון, אימייל, שם מלא ופרטי תשלום ולבחור סוג משלוח: נקודת איסוף / משלוח עם שליח.
*חשוב מאוד לבדוק אם מס' הטלפון והכתובת שרשמת בהזמנה תקינים על מנת למנוע עיכוב או תקלה.

שלב 4 - ניתן להשלים את ההזמנה באמצעות אמצעי התשלום שבחרת.
לאחר התשלום ישלח אלייך למייל אישור הזמנה הכולל את פרטייך ופרטיי ההזמנה שלך. חשוב לעבור על האישור הזמנה על מנת לוודא שכל הפרטים תקינים לרבות כתובת ומס' טלפון.

 

לאחר ביצוע ההזמנה באתר אנחנו נשלח לך למייל אישור הזמנה עם הפרטים שלך: כתובת, סוג תשלום ופרטיי התכשיט/ים שהזמנת.
חשוב לשים לב שכל המידע שרשום באישור הזמנה שנשלח אלייך נכון. מידע שגוי יכול לגרום לעיכוב או תקלה בהזמנה. 

אם ביצעת הזמנה אצלנו אך לא קיבלת אישור הזמנה למייל, זה יכול להיות מכמה סיבות:
-אישור ההזמנה הגיע לתקיית דואר ספאם/ קידום מכירות - מומלץ לבדוק את התיקיות האלו כדי לוודא שאישור ההזמנה לא מאוחסן שם.

- כתובת אימייל לא נכונה/ הזמנתך לא התקבלה - במקרה הזה יש ליצור איתנו קשר במייל על מנת שנסדר את העניין כך שיישלחו אלייך מיילים ועדכונים על מצב ההזמנה שלך.
**נשמח לפנייה במייל לפני ביצוע הזמנה נוספת על מנת להימנע מכפל הזמנות.

כן בוודאי, הקבלה תשלח אלייך למייל מיד לאחר ביצוע התשלום.
במידה ויש צורך לבצע שינוי בהזמנה יש לשלוח לנו בקשה למייל Info@litaldahari.co.il באופן מיידי. הזמנה שנכנסה לייצור ניתן לשנות בתוספת תשלום.
הזמנת והתחרטת מיד לאחר מכן? זה בסדר גמור, מותר לך.
הזמנה של תכשיט ללא התאמה אישית או חריטה ניתן לבטל ללא דמי ביטול כל עוד הוא לא יצא למשלוח.
*דמי ביטול בסך 12 ש"ח יגבו עבור הביטול למשלמים באשראי, סכום אותו חברת האשראי גובה מאיתנו עבור הביטול.
*הזמנה בהתאמה אישית/עם חריטה לא ניתן לבטל ברגע שהיא נכנסה לייצור.
אנא צרו איתנו קשר באופן מיידי במייל Info@litaldahari.co.il על מנת שנוכל לסייע.

 
כן. לאחר שההזמנה תעבור לחברת המשלוחים נשלח אלייך למייל מספר מעקב עם קישור לחברת המשלוחים.
במידה ולא קיבלת מאיתנו מייל - ככל הניראה הוא הגיע לדואר ספאם שלך.
בדקו בבקשה את מספר המעקב שנשלח אלייכם.ן. אם זה לא עובד, שלחו לנו מייל ל info@litaldahari.co.il ונסייע לכם.ן לאתר את ההזמנה שלכם.ן
כל התכשיטים שלנו נארזים באריזת מתנה יפה שניתן להעניק כמתנה.
לאריזה אנחנו מצרפים תעודת אחריות וכרטיס ברכה במתנה.
לא. ניתן להזמין באתר ללא כל הרשמה מוקדמת.
תשלום
אנחנו  מקבלים את סוגי התשלום באים:
כרטיס אשראי - ניתן לשלם באתר באמצעות כרטיס אשראי. האתר מאובטח בטכנולוגיית SSL ופרטי האשראי שלכם לא נשמרים אצלנו במערכת.
PAY PAL - ניתן לשלם באמצעות PAY PAL, שימו לב, אנחנו גובים אחוז מסויים של עמלה עבור תשלום בפאיפל מכיון שפאיפל גובה עמלה מאוד גבוהה עבור תשלום דרכה.
ביט/פאיבוקס - ניתן לשלם לנו באמצעות אחת האפליקציות. את התשלום יש להעביר למס' 055-7054092

את סוג התשלום ניתן לבחור בצ'ק אאוט(עמוד התשלום).
בוודאי. האתר עומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר, כך שמובטח לך שהליך הקנייה נעשה בצורה המאובטחת והחסויה ביותר.
האתר מאובטח באמצעות פרוטוקול SSL ו https - כלומר, כל התקשורת בין הדפדפן שלך לאתר (שרת האינטרנט המאחסן את העמודים) הינה מוצפנת - כך שאין אפשרות לפענח את המידע המועבר בין הדפדפן לאתר. 
כמו כן, פרטי האשראי אינם נשמרים במערכת.


 
תהליך הזיכוי יכול להמשך עד 7 ימים מהרגע שקיבלנו חזרה את המוצר (ובתנאי שהוא תקין לחלוטין, לא נעשה בו שימוש והוא באריזתו המקורית), אנחנו משתדלים לטפל בזה מהר ככל האפשר. 
ברגע שנבצע את הביטול מול חברת האשראי תשלח אלייך חשבונית זיכוי למייל ממנו בוצעה ההזמנה.
הזיכוי יועבר בהתאם ללוחות הזמנים של חברת האשראי או חברת PAYPAL.
ניתן לקרוא פה על מדיניות ההחזרה וההחלפה שלנו.
*הזיכוי בכפוף לתקנון באתר.


 
הזיכוי יתבצע לפי התשלום בו שילמת באתר בעת ההזמנה.
*במידה ושילמת באשראי הזיכוי יופיע בכרטיסך בהתאם ללוחות הזמנים של חברת האשראי.
*במידה ושילמת בתשלומים הזיכוי יתבצע גם בתשלומים.
*במידה ושילמת דרך PAYPAL  הזיכוי יופיע לפי לוחות הזמנים של חברת האשראי.
*במידה ושילמת דרך ביט/ פאיבוקס - הזיכוי לרוב מופיע מיידית מהרגע שאנחנו מזכים.
*הזיכוי בכפוף לתקנון באתר.
משלוחים
התכשיט שלך מיוצר בהתאמה אישית ובעבודת יד עם המון דיוק ואהבה ועובר בכל שלב בדיקת איכות, לכן לוקח זמן לייצר אותו אך אנחנו מבטיחים שהסבלנות משתלמת.
תכשיטים עם חריטה: זמן ייצור התכשיט עד 12 ימי עסקים 
תכשיטים ללא חריטה: זמן ייצור עד 6 ימי עסקים
תכשיטים עם שיבוץ: עד 14 ימי עסקים
ימי עסקים אינם כוללים שישי, שבת, חג וחול המועד פסח וסוכות.
כמובן שתמיד אנחנו משתדלים לצמצמם את זמני הייצור ככל שניתן.
במידה ויש לכם הזמנה דחופה אנא צרו איתנו קשר לפני ההזמנה על מנת שנבדוק אופציה לזירוז הזמנתכם.
משלוח לנקודת איסוף לכל הארץ - 1-3 ימי עסקים
משלוח עם שליח לערים גדולות ומרכזיות - 1-3 ימי עסקים, לישובים קטנים/ מרוחקים - עד 7 ימי עסקים ובתלות ביום הכניסה ליישוב.
ברגע שאנחנו נוציא את ההזמנה שלך למשלוח אנחנו נשלח אלייך הודעה למייל עם מספר מעקב וקישור לאתר של חברת המשלוחים כך שניתן לבדוק את הסטטוס שלו דרך המספר מעקב.
ברגע שהמשלוח יגיע לנקודת איסוף תשלח אלייך הודעת SMS למספר שרשמת בעת ההזמנה באתר.
במידה ובחרת משלוח עם שליח, הוא יצור איתך קשר לפני הגעה ולכן חשוב להיות זמינים.
שליח עד הבית
*בהזמנת שליח עד הבית יש לרשום כתובת נוחה לקבלת המשלוח בין 8:30-16:30, כמו מקום העבודה. אם אינך בטוח.ה שתהיי.ה זמין.ה מומלץ לבחור במשלוח לנקודת איסוף.
*במידה והשליח לא יצליח להשיג אותך טלפונית על מנת למסור לך את החבילה, מועד הגעת המשלוח יתעכב.

*במידה וסיפקתם כתובת או מס' טלפון לא נכונים או לאחר 3 ימי נסיונות הפצה כושלים המשלוח יחזור אליינו והלקוח יחוייב בעלות משלוח חזור בסך 45 ש"ח.
*לאחר שהמשלוח יוחזר אליינו אנחנו ניצור קשר על מנת לתאם משלוח חדש, המשלוח יהיה כרוך בעלות של 35 ש"ח.
*במידה וביקשת מהשליח להשאיר את התכשיט בארון חשמל/ מתחת לשטיח/ ליד הדלת וכדומה DAHARI JEWELRY לא אחראית במקרה של גניבה או נזק.
*במקרה של שינוי כתובת או צפי של אי זמינות נשמח לעדכון מראש על מנת למנוע עיכוב במשלוח, אנחנו פה כדי לעזור לך בכל דבר ועיניין.

נקודת איסוף
*משלוח לנקודת איסוף ממתין במשך 5 ימים לאיסוף בחנות ועד 48 שעות בלוקר (כולל סופ"ש), משלוח שלא נאסף בזמן יוחזר אליינו והלקוח יחוייב בעבור המשלוח חזור בסך 25 ש"ח.
לאחר שהמשלוח יוחזר אליינו אנחנו ניצור קשר על מנת לתאם משלוח חדש, המשלוח הנוסף יהיה כרוך בעלות מלאה בסך 25 ש"ח.
*אם יש לך עיכוב באיסוף התכשיט נשמח ליצירת קשר מראש על מנת שנוכל לעדכן את חברת המשלוחים ונבדוק מולם אופציה שהמשלוח ימתין עבורך בנקודה מס' ימים נוספים.


 
ישנן 2 אפשרויות משלוח:
איסוף מנקודת מסירה קרובה אלייך- 15 ש"ח (חינם בהזמנה מעל 270 ש"ח)
ניתן לבחור נקודת איסוף בדף צ'ק אאוט.
כאשר ההזמנה תגיע, תשלח אלייך הודעת SMS עם כתובת לנייד שכתבת בהזמנה ולאחר מכן ניתן יהיה לאסוף את החבילה תוך פרק הזמן שמוגדר בהודעה: המשלוח ימתין בחנויות במשך 5 ימים, בלוקרים 48 שעות (כולל סופ"ש). לרוב אנחנו לא שולחים ללוקר אלא אם כן תבחר.י לוקר בבחירת הנקודת איסוף.
זמן המשלוח: 1-3 ימי עסקים

משלוח עם שליח עד הבית - 35 ש"ח
זמן משלוח: 1-3 ימי עסקים לערים ו 2-6 ימי עסקים לישובים קטנים/מרוחקים ובתלות ביום הכניסה ליישוב.

*זמן המשלוח הינו הזמן מרגע העברת ההזמנה לחברת שליחויות ועד שהיא מגיעה אליך ואינו מתייחס לזמן ייצור.
ניתן לשנות כתובת משלוח כל עוד התכשיט לא הועבר לחברת משלוחים.
במידה ויש צורך לשנות כתובת משלוח אנא שלחו לנו בדחיפות מייל ל info@litaldahari.co.il על מנת שנוכל לעדכן בהקדם את הכתובת החדשה.
החזרות והחלפות

אנחנו בטוחים לחלוטין באיכות התכשיטים שלנו ורוצים שגם אתם.ן תרגישו כך.
עבור תכשיטים שאינם בהתאמה אישית/ עם חריטה קיימת אופציה להחזרה בתוך 14 ימים מרגע קבלת התכשיט.

תחילה, על מנת להחזיר את התכשיט עלייך ליצור איתנו קשר במייל בצירוף:
*מס' הזמנה
*שם מבצע.ת ההזמנה
*המייל איתו בוצעה ההזמנה
את המוצר יש להוציא למשלוח בדואר רשום בלבד ובתוך 14 ימים מרגע קבלתו. המוצר צריך להיות באריזתו המקורית וכאשר לא נעשה בו שימוש.
*יש ללחוץ פה על מנת לקרוא את תנאי ההחזרה וההחלפה.

לצערנו אנחנו לא יכולים להציע אפשרות החזרה או החלפה עבור תכשיטים בהתאמה אישית, לרבות תכשיט עם חריטה.
*ההחזרה בכפוף לתקנון באתר.

בכדי להחזיר את ההזמנה עלייך ליצור איתנו קשר במייל info@litaldahari.co.il כדי לקבל הכוונה נוספת.

*יש ללחוץ פה על מנת לקרוא את תנאי ההחזרה וההחלפה.


 
כן, ניתן להחליף בתוך 14 ימים תכשיט שרכשת/ קיבלת למעט תכשיט עם חריטה/ בהתאמה אישית.
-בכדי להחליף את התכשיט תחילה עלייך ליצור איתנו קשר במייל על מנת לקבל הכוונה נוספת.
יש לשלוח מייל ל info@litaldahari.co.il
בצירוף כתובת המייל איתה בוצעה ההזמנה, שם הלקוח.ה, מס' הזמנה.

*יש ללחוץ פה על למנת לקרוא את תנאי ההחזרה וההחלפה
לפני שאנחנו אורזים את שהתכשיט שהזמנת אנחנו בודקים אותו על מנת לוודא שאין פגם בתכשיט אך קורה שגם אנחנו לעיתים מפספסים.
אם בכל זאת קרה שקיבלת תכשיט פגום יש ליצור איתנו קשר ב info@litaldahari.co.il
לאחר מכן, את התכשיט יש לשלוח אלינו בדואר רשום, אנחנו נתקן ונחזיר אלייך לנקודת איסוף ונדאג לפצות אותך על התקלה.
x

#{title}

#{text}

#{price}